torsdag den 5. august 2010

Cykel tur uden for klubben


jeg var inde og kigge på netter, det ville blive regnvejer, ved 16 tiden på det tids punkt klubben cykler. Så jeg hoppede i cykeltøjet 11.45 og ud på landevejen, jeg vil ikke have en dårlig oplevelse i starten, bare fordi det regner, og jeg ville ud og træne lige meget hvad, eg havde jo cyklen hjemme.
Da jeg havde svinget benet over sadlen, og havde sat foden i venstre pedal, var jeg klar, 1 2 3 nuuuuuuu.... jeg kunne ikke komme i gang, jeg kunne ikke få mig selv til trade i venster pedal, og få fart på, så jeg kunne klikke højer fod i, jeg kiggede frem og tilbag,for og se om der kom nogle biler.Ingen, der kom ingen, det kunne ikke være en undskylning, "Du kunne i tirsdag, uden nogle problemer, kom nu bare Amanda, der sker jo ikke noget." jeg kom i gang og jeg fik fart på, og et smil på læben. det var faktisk ikke så slemt, og det gjorde heller ikke særligt ondt. kun i mit knæ det er nu også hævet, og blåt men det går over af sig selv, det har jeg jo prøvet mangegang før.
Jeg ville bare cykle langs lande vejen som ca. er 5 km lang, og det var ikke nok bare hen til ænden og tilbage, så jeg tog den to gange ca 20 km jeg er rat stolt for jeg klarede det på ca 45 minutter, jeg var hjemme igen kl 12.27.
den første gang "altsår der hen" var hård, men de andre omgange de var ikke så slemme, det gik meget stærkt,og jeg kunne sagtens have klaret to ture mere, og sjovt nok jeg havde faktisk lyst, men jeg gjorde det ikke, måske var det dumt, men jeg har det faktisk godt med mig selv lige nu.

3 kommentarer:

  1. Godt initiativ Amanda.
    Bedre med en lille og god cykeltur, end en træls og våde oplevelse.
    OBS!
    U16P køre max 45 km til linieløb, og 15 km på tidskørsel. Og det vare ikke længe før du kan være med der :-)

    SvarSlet
  2. UPS, jeg undskylder, jeg hvade kun cyklet 14km jeg kunne heller ikke helt forstå hvordan det kunne gå så stærkt, men det var da dejligt at få nogle kliometer i benene.

    SvarSlet
  3. Du havde en rigtig god oplevelse og kilometerne er som du siger gode at får i benene...Så skidt du lige havde regnet forkert, du har jo hellere ikke kilometer tæller på cyklen :-)

    SvarSlet