onsdag den 4. august 2010

Første cykeltur, med odder cykelklub.






Efter 29.8 km med odder cykel klub.
ruten lød odder - oldrup - hadrup - gangsted - hadrup - oldrup - mit hus, de andre forsat. på en måde er jeg glad for at jeg blev smidt af for Avvvvvv, jeg havde ondt i min "Røv" men jeg var stol tiden var vidst 1,33 tror jeg men er ikke helt sikker.
jeg cylede også for første gang med klik pedaler, så jeg lavede lige klassikeren, klikker foden ud af venster pedal, og læner cyklen til højer, mens jeg havde højer fod i pedalen, men det var en god oplevelse, at vælte inden vi skulle af sted, så jeg lige fandt ud af om det gjorde ondt.
vi cykler tirsdag og torsdag, og igen på en måde glæder jeg mig til i morgen, og ikke. med jeg bliver ved, jeg giver ikke op bare fordi det gør ondt, det er jo bare mine muskler der lige skal have noget træning, og mine "lunger". jeg har taget chancen, og meldt mig til et 100km løb Marselis-cykelløbet den 28 august, heldigvis cykler jeg ikke alene, faderen har lovet at han vil cykle med i mit tempo hele vejen, men grunden til jeg meldet mig til, var for og se om jeg kan holde til 100km, for den 5 september er der tour de femme på 103 km, og det skal jeg cykle sammen med min faster:D men selvfølgelig os bare fordi vi vil se hvorlangt tid jeg bruger på det og hvor hurtig jeg cykler i gennemsnit.... :D




2 kommentarer:

  1. Hvor du sej.......
    HUSK! Viljen til at ville, skaber evnen til at kunne...
    Og du er godt på vej...
    Skulle hilse fra MS

    SvarSlet
  2. Meget spændende projekt, det kræver dælme mod. Og den med pedalen har alle prøvet - og de som ikke har, har deres tilgode. Held og lykke med det. :)

    SvarSlet