søndag den 8. august 2010

trænings lejer dag 2.


Lørdagens cykel tur blev 32 km, en punktering, og et pedal dril, som gik udover mit venstre knæ.
jeg bliver vækket ved en 9 tiden, det var okay selvom det var tidligt. jeg fik en rugebrød med ost til morgenmad, også af sted på raceren. det gik hurtigt, og jeg holdte farten op ad en go "lang" bak med ca 30 km og næsten 40 km lige ud, jeg er meget forsigtig ned af bakker, og rundt i sving, for jeg føler ikke jeg har helt styr på cyklen endnu.
jeg to lige en punktering med på vejen, selvom jeg prøvede at undgå det, (så var det godt det var øvet hjemme fra) Vi var lige kommet op ad en lang stejl bak, som far ville have et par gange, så ville jeg tage den sidste gang men far, jeg får foden i pedalen, så bremse jeg hårdt op for en cyklist, og væltede til den forkerte side, igen en klassiker.
når men vi kom hjem, jeg rensede knæet, og så i bad, da jeg havde været i bad og gjort mig klar, og havde dækket bord til middagsmad, kom far og Alexander hjem de havde lige taget en 3 km løbe tur. Da vi alle var klar kørte vi hjem til Marianne for at grille...

1 kommentar:

  1. Du skal nok blive mere dus med cyklen, det kommer efterhånden. Og som sagt er du meger sej, du kan holde et højt tempo i lang tid opad....Så mon ikke der gennem sig en temporytter i dig, det bliver spændende at se og følge.

    SvarSlet